Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

Eroaminen, Etsitään ystävää, Flirttailu, Ihastuminen, Kiusaaminen, Koulukaverit, Perhe, Pride, Rakkaus, Riitely, Seurustelu, Sinkut, Tasa-arvo, Treffit, Ystävät, Oma elämä, Säätö.

Valvojat: Admin, Iguessimhuman, Asiallinenihminen

Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 27.12.2020 20:27

Olin tänään mun parhaan kaverin / ihastuksen kanssa. Kuunneltiin musiikkia - ja sitten soi Newclaessin biisi "Home", jonka kertosäkeessä lauletaan "Anywhere feels like home with you". Samaistumiseni taso on, kuulkaas... aaaikas hyvinkin korkea. DD:
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11


Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 27.12.2020 21:24

Asiallinenihminen kirjoitti:söpöä

D:
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 28.12.2020 08:34

Apua, miks sen tyypin oikeesti täytyy olla niin ihana? Äääääää
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 28.12.2020 21:21

Tulisydän kirjoitti:Olin tänään mun parhaan kaverin / ihastuksen kanssa. Kuunneltiin musiikkia - ja sitten soi Newclaessin biisi "Home", jonka kertosäkeessä lauletaan "Anywhere feels like home with you". Samaistumiseni taso on, kuulkaas... aaaikas hyvinkin korkea. DD:

Samaistumista lisäs vielä sekin seikka, että kyseisellä hetkellä me satuttiin olemaan paikassa, joka oli suht. kaukana molempien kotikaupungeista. :P
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 30.12.2020 22:32

Voi elämä. Eilen oli kiva päivä! Oltiin tän kyseisen kaverin kanssa pulkkamäessä. Meillä oli mukana myös semmonen patja, jolla me sit jokusen kerran laskettiin kahdestaan. Se oli mun mielestä söpöä. :3 Meinaan, teknisesti ottaenhan me suunnilleen halattiin siinä, kun me istuttiin siinä patjalla sillein peräkkäin...! D: Olin salaa melkoisen innoissani tilanteesta. Heh.
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Asiallinenihminen » 30.12.2020 23:26

Tulisydän kirjoitti:Voi elämä. Eilen oli kiva päivä! Oltiin tän kyseisen kaverin kanssa pulkkamäessä. Meillä oli mukana myös semmonen patja, jolla me sit jokusen kerran laskettiin kahdestaan. Se oli mun mielestä söpöä. :3 Meinaan, teknisesti ottaenhan me suunnilleen halattiin siinä, kun me istuttiin siinä patjalla sillein peräkkäin...! D: Olin salaa melkoisen innoissani tilanteesta. Heh.

siis nyt olen kateellinen
Avatar
Asiallinenihminen
Ylläpitäjä
 
Viestit: 40
Liittynyt: 24.12.2020 09:30

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Tulisydän » 11.01.2021 21:48

Ajatella, että joskus on ollu semmonenkin aika, jolloin oon pystynyt olemaan kevyesti useemmankin kuukauden tapaamatta ko. ihmistä, ilman, että oon tuntenut tulevani hulluksi. Nykyään, jos menee parikin päivää ilman, että näen sitä, musta rupee tuntumaan, että menetän järkeni pian. D:
Avatar
Tulisydän
 
Viestit: 31
Liittynyt: 25.12.2020 11:11

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Asiallinenihminen » 11.01.2021 21:56

Tulisydän kirjoitti:Ajatella, että joskus on ollu semmonenkin aika, jolloin oon pystynyt olemaan kevyesti useemmankin kuukauden tapaamatta ko. ihmistä, ilman, että oon tuntenut tulevani hulluksi. Nykyään, jos menee parikin päivää ilman, että näen sitä, musta rupee tuntumaan, että menetän järkeni pian. D:

kyllä se ajan kanssa vaikka se vaikealta tuntuu, joo tiedän että joillain on kestänyt pitkään mutta ymmärsit pointin varmaan
Avatar
Asiallinenihminen
Ylläpitäjä
 
Viestit: 40
Liittynyt: 24.12.2020 09:30

Re: Keskustelu mun ihastukseen liittyvälle spämmille

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 14.01.2021 18:30

Tulisydän kirjoitti:Ajatella, että joskus on ollu semmonenkin aika, jolloin oon pystynyt olemaan kevyesti useemmankin kuukauden tapaamatta ko. ihmistä, ilman, että oon tuntenut tulevani hulluksi. Nykyään, jos menee parikin päivää ilman, että näen sitä, musta rupee tuntumaan, että menetän järkeni pian. D:


Minulla ja tyttöystävälläni sama. Lokakuun lopusta tammikuun alkuun pystyi olemaan tapaamatta. Sit pari parin päivän tapaamista lyhyellä välillä ja nyt tuntuu hirveeltä olla maaliskuuhun asti tapaamatta : (
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Seuraava

Paluu Ihmissuhteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron