Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

Eroaminen, Etsitään ystävää, Flirttailu, Ihastuminen, Kiusaaminen, Koulukaverit, Perhe, Pride, Rakkaus, Riitely, Seurustelu, Sinkut, Tasa-arvo, Treffit, Ystävät, Oma elämä, Säätö.

Valvojat: Admin, Iguessimhuman, Asiallinenihminen

Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:02

TÄMÄ KESKUSTELU ON PELASTETTU DEMISTÄ!
Alkuperäinen osoite:https://www.demi.fi/keskustelu/randomeita-asioita-joita-haluan-kertoa-parisuhteestani


27.1.2021 1:25

Joo siis tota, haluan vaan puhua parisuhteestani (ja suhteestani nykyiseen tyttöystävääni ennen parisuhdetta) ja kukaan ei jaksa kuunnella nii et tein Demiin ketjun. Oletettavasti kukaan ei lue, mut jos lukee nii saa kommentoida.

Mut joo, oon siis -02 poika, seurustelen -04 tytön kanssa.
Tutustuttiin ku oltiin 15 ja 17, ihastuttin ku oltiin 15 ja 18 ja alettiin seurustelemaan ku oltiin 16 ja 18.

Ja tyttöystäväni on ihaninta ja söpöintä mitä on olemassa <3

Asutaan parin sadan kilometrin päästä toisistamme ja nähdään ihan liian harvoin ja mul on koko ajan sellane olo et haluisin vaan vetää hänet syliini.
En oo tottunut halaamaan ihmisiä (ei sillä et mulla ois koskaan ollu oikein ihmistä, jota halata), mut häntä haluisin vaan halaa ihan koko ajan.
Ja vähän ennen ku alettiin seurustelemaan, hän piti listaa siitä, montako halausta oon velkaa. Lupasin jossain kohtaa halata häntä aina kun hän haluaa, niin että listan kerääminen loppui siinä kohtaa, mut se olikin siinä kohtaa jo yli miljoonassa. Oikeasti. (Jäin halauksen velkaa aina kun hän olisi tarvinnut halausta, mutten ollut hänen luonaan halaamassa ja aina kun olin liian ilkeä.)

Kirjoittelen tähän ketjuun fiilispohjalta juttuja mitä meidän välillä tapahtuu / on tapahtunut
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:04

Suloindn
27.1.2021 6:42

Aawwss <3


w0w
27.1.2021 9:06

aww :3 mä oon 04 tyttö ja seurustelen 03 pojan kanssa, tutustuttiin ku oltiin 13 & 14, seurustelemaan alettiin ku oltiin 15 & 16. Mekin asutaan eri kaupungeissa, mutta poikaystävä otti kokonaan lukion etäksi niin hän voi olla meillä mahdollisimman paljon.


Kiwilintu
27.1.2021 9:13

Meilläkin poikaystävän kanssa välimatkaa se 200km, ja tiedän tunteen, kun haluis vaan olla sen toisen luona kun ei voi :(. Kuinka usein te näette? Ja saanko myös kysyä missä te tapasitte? :)


Tumppetus
27.1.2021 9:43

Aawww <3 Onnea myös suhteenne tulevaisuuteen!


27.1.2021 15:36

Nyt tammikuussa on nähty kahesti, hän kävi meillä ja minä hänellä (hän käy erityislukiota niin muutti omilleen viime kesänä, ite haen neljänneksi vuodeksi lukioon samaan kaupunkiin, eli tarkoitus muuttaa kesällä omilleen hänen lähelleen).
Luultavasti nyt sit nähdään kahdesti ennen kesälomaa ( joka on ihan liian vähän :( mut kesällä sit varmaan enemmän, suurin ongelmahan täs on raha, ku matkustaminen on kallista ja lukiolaisella ei vaan oo varaa.)
Tavattiin yhessä aktivistidiscordissa yhtenä kesäyönä.
Olin liittynyt toukokuussa kyseiseen porukkaan mut en ollu sen ryhmissä vielä hirveesti uskaltanu suutani aukoa, mut sit siinä kesä-heinäkuun taitteessa sen porukan Discordissa hengattiin jonkun verran kasuaalisti äänikanavalla ja yhtenä iltana myöhään menin sinne, ku siellä oli kolme ihmistä puhumassa kauramaidosta, äitiyspakkauksista yms ja menin sinne sanomaan, että "kauramaito on paskan makuista" ja jäin sit puhumaan kaikesta mistä siellä nyt puhuttiin. Sit siinä jossain kohtaa kaks niistä siellä olleista meni nukkumaan ja jäin yhen vegaanitytön kanssa kahestaan väittelemään ja puhuttiinkin sit melkein aamuun ja sit pitkät puhelut vähän niinkun jäi vaan tavaks.
Mun sisko asuu samassa kaupungissa ku se ja olin menossa yhteen lukiolaisten liiton juttuun siihen kaupunkiin (ja oli mul pari muutaki juttuu, harrastuksiin liittyen), ja sit tää tyttö jostain syystä halus et meen sen luokse nukkuu enkä siskolleni, nii tavattiin sillon ekan kerran ja sit ku se lukiolaisten liiton juttu peruuntu, nii oltiinki koko viikonloppu yhessä, lukuunottamatta sitä ku näin siskoani.
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:05

Kiwilintu
27.1.2021 15:51

Nää on jotenkin tosi ihania nää tarinat, kun ollaan tavattu netin tai vastaavan välityksellä :D. Mutta joo, voin samaistua siihen, että matkustaminen on kallista. Etenkin nyt korona aikana on tuntunut kallistuvan yhä enemmän. :/ Mutta ihanaa kuulla kun on tollasia muutto suunnitelmia! Mekin ollaan paljon puhuttu muuttamisesta suuntaan ja toiseen, ja ollaa aikalailla kallistuttu siihen, että muutan hänen kanssa yhteen sinne missä hän asuu, kunhan vain valmistun omasta koulustani. Yritän nopeuttaa valmistumista, että pääsisin jo seuraavan vuoden sisään muuttamaan. Mutta paljon tsemppiä teille tulevaan!

Sen verran haluun myös kysyä, että asutko vanhempies luona? Entä saatko kaikki mahdolliset tuet, että vois jäädä varaa matkustamiseen, jotta voisitte nähdä vähän useemmin? Tai jos asut vanhempien luona, niin eikö he haluais auttaa tässä rahallisesti? Sori jos kyselen liikaa, mutta kiinnostaa tietää. :D


27.1.2021 16:17

Asun joo vielä vanhemmilla. Opintotuki oli 140€ kuussa vuodenvaihteeseen, nii jäi yli. Mut nyt 35€ kuussa ja vanhemmat on pientuloisia (isä ollu syksystä asti työtön ja työkyvyn rajamailla, äiti työkyvytön), maksavat mun vaatteet ja ruuat. Mulla siis periaatteessa on ihan hyvin rahaa, ku isoisävainaa lahjoitti omaisuuttaan viimeisinä vuosinaan vähän koko suvulle, että perintöveroilta vältyttäisiin, mut voin tarvita sitä rahaa tulevaisuudessa enemmän ja ku mul ei oo tuloja nii en mielellään käyttäskään rahaa hirveesti.
Sit kans oon pyytäny jo vuosia kaikki lahjat rahana, koska yleisesti en tykkää, et ostetaan mitään uutta mitä ei oikeesti tarvita ja sit just siks, et rahasta nyt on aina enemmän iloa ja ku koulukirjatkin maksaa ja samoin kolumatkat jne
Mutta siis mulla ei ois todellakaan varaa tavata tyttöystävääni kahesti ennen kesälomaa, mut en ees välitä, viikonlopun tapaamisen hinta on jotain tyyliin 40€ nii oon aina valmis maksaa sen verran siitä et voin olla sellaset kaks vuorkautta maailman ihanimman ihmisen kanssa
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:07

takapihanjarmo
27.1.2021 16:32

mäkin voin kertoa random asian mun parisuhteesta: sen puute.

anteeks ku pilaan tän :D mut ihana kuulla että oot löytäny noin ihanan ihmisen vierelles ainakin kuvainnollisesti ja toivottavasti pian ootte myös konkreettisesti vierekkäin mahdollisimman paljon <3 se on kyllä ihanaa kun löytää sellasen ihmisen joka saa sut tuntemaan ittes niin merkitykselliseks ja toiselle tärkeeks


__Sansku__
28.1.2021 13:38


Minä olen nainen ja seurustelen 6v vanhemman miehen kanssa
Meillä oli tunnus twoo.com nimisellä nettideittipalvelussa
Juteltiin, tutustuttiin, tavattiin ja alettiin seurustelemaan 28.3.2012, muutettiin yhteen 10.5.2012 ja mentiin kihloihin 12.6.2012
Meillä oli alussa välimatkaa n. 7km
Tämä on 4:jäs parisuhteeni ja juuri sellainen, jota olen aina halunnut
Harmittaa vain, etten löytänyt tätä miestä aikaisemmin
No toisaalta ei se mitään, sillä olen ollut vuodesta 2012 alkaen maailman onnellisin nainen


28.1.2021 19:26
Ennen ku alettiin virallisesti seurustelemaan, niin kirjotin tälläsen ja tarkotus oli laittaa tää Demiin, mut sit tehtiin kirjallinen sopimus seurustelusta ja tää vanhentui
(Taustatietona, oon -02 poika ja heteroromanttinen aseksuaali)

Liityin alkukesästä yhen aktivistiporukan Discordiin ja pari viikkoo sen jälkeen olin ryhmäpuhelussa siellä ja jäin kahestaan yhen mua pari vuotta nuoremman tytön kanssa (ei ollut mitään hajua koko ihmisestä, että kuka se on). Siinä sitten jotenkin kävi niin että me alettiin puhuu tosi paljon. Oikeestaan lähes päivittäin.
Jotenki se on eka ihminen johon oon tutustunut, jonka kaa ei tarvii miettii ollenkaan mitä sanoo. Sille mä saan olla se joka oon eikä se yritä nähdä minussa jotain mitä en oo.
Meistä tuli aika nopeesti tosi läheisiä ja syyslomalla mä matkustin yheks viikonlopuks oikeestaan vaan tapaamaan sitä muutaman sadan kilometrin päähän. Me hengattiin se koko viikonloppu yhessä. Se tyttö kertoi mulle jälkeenpäin, että se ei normaalisti hymyile, mut se tajus, että sillon ku mä olin siellä nii se hymyili oikeestaan koko ajan.
Sit sen jälkeen seuras se, että me sit ihastuttiin toisiimme. Me ei kuitenkaan alettu missään kohtaa virallisesti seurustelemaan. Me ei missään nimessä olla "vaan kavereita", me tykätään toisistamme ihan liikaa siihen. Ollaan puhuttu aika paljon tästä ja juttu on että mä en täytenä anarkistina usko että ihmissuhteita voi luokitella ja se taas kokee että tän meidän jutun määritteleminen parisuhteeksi vaikeuttaisi elämää. Mutta se kutsuu mua sen poikaystäväks ja mä sitä mun tyttöystäväks ja me oikeestaan ollaan yhdessä, paitsi että ei olla.
Sit se on kans eka ihminen, jonka seurassa oon miettiny, että se on liian hyvä mulle. Tossa vähän aikaa sitten oli "varasta jotain"-päivä ja kunnon anarkistinahan mä tietysti... enpäs jatkakkaan. Puhuin sillon puhelimessa kys. tytön kanssa ja kysyin häneltä että miltä tuntuu. Vastasi lähettämällä Nightcore-version Britney Spearsin kappaleesta "Criminal". Ja oon oikeesti kyl ollut hänelle tosi ilkeä, kuten hän asian ilmaisee. Mut jotenkin vaan vittuilu on mulle luontevin tapa ilmaista itseäni. Ja hän on kerran myöntänyt mulle, että tykkää siitä ku oon ilkee sille.
Siis ei varmaan mee päivääkään etten sano sitä joko lapseks, tyhmäks tai oikeistolaiseks (se on vasemmistoradikaali nii tää on kyl semipaha). En mä voi puolustella sitä mitenkään, oon vaan paska ihminen.
Mut se jostain syystä järjen vastasesti tykkää miusta.
Sit kans joskus heitin puolitosissaan (oisko se yrittänyt aivopestä miua vegaaniks), että jos se ei lopeta nii annan sille selkään. Ei muuten lopettanut
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:08

Kevyt-olo
28.1.2021 19:52

awwwww:3


29.1.2021 1:46

Tarina jatkuu:
Tutustuttiin siis heinäkuun alussa ja syyskuussa kun puhuttiin jo käytännössä päivittäin, se oli koulussa yhellä tunnilla ajatellut, että: "mä en haluu olla (nimeni)n kanssa vaan kavereita" ja heti perään "noni, nyt ei mitään tälläsiä" mut hymyillyt tosi pitkään tosi leveesti niin et sen yks kaveri oli ihmetellyt, et miks se hymyili.
Mulla itellä on ollut vähän mielenkiintoinen suhde tunteisiin, mut tiivistettynä, olin syksyyn asti aika lailla siinä tilassa, etten kyennyt hirveesti tuntemaan mitään ja olin siinä omasta valinnasta. Tän takia en kyennyt tuntemaan ihastusta.
Lokakuussa kun nähtiin, halattiin ekaa kertaa ku oltiin ilalla kaupungilla ja häntä väsytti ja hänellä oli kylmä, niin hän kysyi, että saako hän jaksuhalin ja halattiin. Tuntui tosi oudolta, en oo tottunut halaamaan ihmisiä, mut tuntui myös oikeesti hyvältä halata sitä.
Olin sen luona kolme yötä (perjantaista maanantaihin). Toisena iltana ku tultiin jostain, käveltiin leikkipuiston halki ja hän halusi mennä karuselliin ja et annan hänelle vauhtia. Sit sen jälkeen häntä alkoi huimata ja kysyin että pitääkö minun kantaa hänet ja hän sanoi, että joo, joten nostin hänet ilmaan ja rupesin kantamaan.
Sit kans hänelle tuli ulkona tosi paljon herkemmin kylmä, kuin miulle, joten minun piti aina silloin tällöin lämmittää häntä (esim. hänen käsiään käsilläni)
Vikana iltana se kertoi mulle, että se oli joskus aiemmin puhelussa sanonut, että se ei voi olla onnellinen ellei joku pakasta sille teetä. Meillä oli jäänyt ruuanlaitosta päivältä yli vihreää teetä (don't ask. Eiku siis, ite asiassa, kysykää vaan, jos kiinnostaa :D ) niin mä sanoin että voin pakastaa sen. Hän makasi vuoteessaan (minä nukuin vuodesohvalla huoneen toisessa reunassa, oli sillä hetkellä lattialla hänen sänkynsä vieressä) ja otti kädestäni kiinni ja sanoi, että en voi mennä pakastamaan teetä jos hän pitää minua kädestä kiinni.
Minä: "Entä jos vaan vedän käteni irti?"
Hän: "Et sä voi."
Minä: "Miksen?"
Hän: "Se olis ilkeetä."
Minä: "Oon ilkee ihminen."
Mut joo, en jostain syystä vaan halunnu irrottaa kättäni, niin sanoin, että jos hän ei irroita niin annan hänelle selkään ja nostin vapaana olevan käteni ilmaan hänen yläpuolelleen. Hän naurahti ja piti kädestäni vaan lujemmin kiinni joten... löin hänen takapuoltaan. Tai siis no, en oikeestaan varsinaisesti lyönyt (hän sanoi jälkeenpäin, että "se oli lähempänä silittämistä kuin lyömistä"), mut kuitenkin, ei päästänyt irti joten löin uudestaan ja hän nauroi ja päästi irti ja kävin pakastamassa teetä. Kysyin, että onko hän nyt onnellinen ja hän vastasi, että joo.
Käytiin nukkumaan mut se, kun sanottiin "hyvää yötä" kesti suht. pitkään (tää on ongelma edelleen suunnilleen aina kun puhutaan, meidän "hyvää yötä" on nykyään about:
"Hyvää yötä, love"
"Hyvää yötä, Soija"
"Hyvää yötä, Hunaja"
"Hyvää yötä, muurahainen"
"Hyvää yötä, tuhma tyttö"
"Hyvää yötä, suosikkisoijapoikaystävä"
"Nyt ihan oikeesti, hyvää yötä, rakas"
"Hyvää yötä, rakas"

(kaikkien noiden takana on hauska tarina, mut Soija on ikäänkuin mun toien nimi, jota tyttöystäväni käyttää, lyheni soijapojasta, kun taas hunaja on suomennos "honey"sta, jota käytän tyttöystävästäni)

en valitettavasti enää muista mikä se meidän keskustelu tuona iltana oli)
mut niin, siis kaikkeen mitä sanottiin vikaksi asiaksi toisen meistä piti kuitenkin reagoida jotakin ja lopulta sovittiin, että nyt ei enää sanota mitään ja hän sanoi taas jotain, mihin mun on pakko reagoida ja tiesi, et mä niin haluaisin sanoa siihen jotain, joten nousin ylös, kävelin hänen sänkynsä viereen sanomatta sanaakaan ja aloin piiskata häntä (tai no siis, en oikeasti, ei aiheuttanut minkäänlaista kipua), joskin vain kahden lyönnin ajan, sen jälkeen naurettiin molemmat liikaa, että ois voinut jatkaa.
Seuraavana aamuna halattiin vikaa kertaa pitkään aikaan (yli 2kk meni seuraavaan kertaan) asemalla, hän jatkoi siitä lukiolleen, minä jäin odottamaan junaa. Halattiin siinä kohtaa kahdesti peräkkäin ja mulle jäi siitä vähän outo fiilis.
Pari tuntia myöhemmin olin vaihtamassa junaa ja odotin seuraavaa junaa, siinä oli aikaa ja hirveesti muita ihmisiä ei näkynyt, nii mietin asiaa ja totesin, että ei hemmetti, oon ihan selvästi ihastunut. En ois olettanut et se ois ollut mahdollista, mut oli.
Ja siitä eteenpäin tää on toinen tarina.

Joulukuussa kun puhuttiin (oltiin sillon jo yhessä) hän kysyi, että jos hän ois halunnut tulla sillon lokakuussa viereeni nukkumaan, niin olisiko hän saanut (nukuin vuodesohvalla, joka oli sen verran levee, että oltais hyvin mahduttu vierekkäin ja ollaan sen jälkeen kun alettiin seurustelemaan nukuttu kaks yötä siinä vierekkäin). Sanoin, että hän ois. Hän sanoi, ettei usko et se ois vaikuttanut siihen, miten nopeesti me alettiin seurustella, mutta hän silti palaisi kaksi kuukautta ajassa taaksepäin ja kysyisi että saisiko, jos voisi. <3
Ja hän kuulemma meni sinä päivänä kun lähdin makaamaan siihen vuodesohvalle lukiolta tultuaan, koska se tuoksui minulle.
Nyt jälkeenpäin tosi outoa ajatella, että halattiin noina neljänä päivänä vaan sen neljä kertaa (joka on muuten sattumoisin sama määrä, kuin mitä koskin hänen takapuoltaan tuona aikana), ku nykyään hyvä jos voidaan olla neljä minuuttia halaamatta, ku ollaan samassa tilassa.
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:08

30.1.2021 1:56

Myöhään illalla puhelussa hyvin väsyneillä äänillä:
Hän: "Oot hassu."
Minä:"Okei, kiva. Hyvällä vai pahalla?"
Hän: "Hyvällä. Oikeestaan kaikki mitä sanon susta on hyvällä."
<3
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36

Re: Randomeita asioita, joita haluan kertoa parisuhteestani

ViestiKirjoittaja Iguessimhuman » 02.02.2021 23:09

2.2.2021 23:00

"Oot mun poikaystävä, enkä haluu jakaa sua Twitterin kanssa."
Okei, tää kuulostaa paljon söpömmältä ku tietää kontekstin.
Viisautta tavoitteleva poika kaukana mukavuusalueeltaan
Iguessimhuman
Ylläpitäjä
 
Viestit: 28
Liittynyt: 24.12.2020 01:36


Paluu Ihmissuhteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron