Tervepä terve perkules ex-varaanit

Oma planeetta

Valvojat: Admin, Iguessimhuman, Asiallinenihminen

Re:

ViestiKirjoittaja Asiallinenihminen » 22.06.2021 10:30

Kilsawatti kirjoitti:kai tämä näin sitten toimii olen aivan pihalla mutta ehkä tämä tästä. meikävaan laitoin sinut ystäväksi (vai pitäisikö sittenkin laittaa viholliseksi? :D)

hienosti osaatte käyttää
Avatar
Asiallinenihminen
Ylläpitäjä
 
Viestit: 40
Liittynyt: 24.12.2020 09:30

Re:

ViestiKirjoittaja Asiallinenihminen » 22.06.2021 10:32

Kilsawatti kirjoitti:
Meikävaan kirjoitti:Siisti mesta! Tänne luultavasti kotiudun hyvin.

joo tänne kyllä kotiutuu. Tykkään tästä yksinkertaisesta ulkoasusta. Kunhan vain oppisi vielä käyttämään.

itse ylläpitäjänä vahingossa alan muokkaamaan kun pitäis lainata
Avatar
Asiallinenihminen
Ylläpitäjä
 
Viestit: 40
Liittynyt: 24.12.2020 09:30

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Kilsawatti » 22.06.2021 10:52

Asiallinenihminen kirjoitti:
Kilsawatti kirjoitti:
Meikävaan kirjoitti:Siisti mesta! Tänne luultavasti kotiudun hyvin.

joo tänne kyllä kotiutuu. Tykkään tästä yksinkertaisesta ulkoasusta. Kunhan vain oppisi vielä käyttämään.

itse ylläpitäjänä vahingossa alan muokkaamaan kun pitäis lainata

Sepäs kiva :D
ex-surikaatti sekä ex-kilowattituntimittari
Avatar
Kilsawatti
 
Viestit: 5
Liittynyt: 22.06.2021 10:12
Paikkakunta: jossain missä lie

Re:

ViestiKirjoittaja Meikävaan » 22.06.2021 13:55

Kilsawatti kirjoitti:kai tämä näin sitten toimii olen aivan pihalla mutta ehkä tämä tästä. meikävaan laitoin sinut ystäväksi (vai pitäisikö sittenkin laittaa viholliseksi? :D)

Perkele kehtaatkin! Minä aina sinua puolustanut… joo opin näin jopa lainaamaan viestejä hyvä meikä :D

Ja tähän viestiin vielä: jos ja kun opin käyttämään tätä niin valvojaksi voin ilomielin liittyä, jos tälläistä ”umpirasistia” hyväksytään D:
Avatar
Meikävaan
 
Viestit: 4
Liittynyt: 22.06.2021 10:10

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Asiallinenihminen » 22.06.2021 14:43

Meikävaan kirjoitti:
Kilsawatti kirjoitti:kai tämä näin sitten toimii olen aivan pihalla mutta ehkä tämä tästä. meikävaan laitoin sinut ystäväksi (vai pitäisikö sittenkin laittaa viholliseksi? :D)

Perkele kehtaatkin! Minä aina sinua puolustanut… joo opin näin jopa lainaamaan viestejä hyvä meikä :D

Ja tähän viestiin vielä: jos ja kun opin käyttämään tätä niin valvojaksi voin ilomielin liittyä, jos tälläistä ”umpirasistia” hyväksytään D:

hyväksytään toki
Avatar
Asiallinenihminen
Ylläpitäjä
 
Viestit: 40
Liittynyt: 24.12.2020 09:30

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Meikävaan » 22.06.2021 15:32

Asiallinenihminen kirjoitti:
Meikävaan kirjoitti:
Kilsawatti kirjoitti:kai tämä näin sitten toimii olen aivan pihalla mutta ehkä tämä tästä. meikävaan laitoin sinut ystäväksi (vai pitäisikö sittenkin laittaa viholliseksi? :D)

Perkele kehtaatkin! Minä aina sinua puolustanut… joo opin näin jopa lainaamaan viestejä hyvä meikä :D

Ja tähän viestiin vielä: jos ja kun opin käyttämään tätä niin valvojaksi voin ilomielin liittyä, jos tälläistä ”umpirasistia” hyväksytään D:

hyväksytään toki


Ihanaa! Rakastan tätä paikkaa jo nyt
Avatar
Meikävaan
 
Viestit: 4
Liittynyt: 22.06.2021 10:10

Edellinen

Paluu Aihe vapaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron